Suportul tehnic pentru program este disponibil sub următoarele forme:

De asemenea, mai jos este prezentată o listă cu întrebări frecvente legate de program:

Cât costă abonamentul, cum se plătește și de câte ori se plătește?

Prețul unui abonament variază în funcție de numărul de dosare pe care practicianul le poate adăuga de-a lungul unui an. Așadar, prețul este de 600/900/1.200/1.500 lei pentru ≤10/≤20/≤50/>50 dosare pe an. Plata abonamentului se face în baza unei facturi proforma emise fie în urma completării formularului din meniul Cumpără, fie în urma unei solicitări primite prin e-mail sau telefon. Abonamentul este valabil 1 an de la data emiterii facturii și poate fi reînnoit de oricâte ori este necesar.

Unde sunt stocate datele introduse în program?

Aplicația stochează datele într-o bază de date aflată permanent în posesia clientului, localizată pe calculatorul pe care s-a optat instalarea aplicației împreună cu baza de date.

Cum poate fi folosit programul în cadrul societăților cu mai mulți practicieni/angajați?

În acest caz se poate opta la instalarea aplicației împreună cu baza de date pe un calculator (numit în continuare server) și a aplicației fără baza de date pe calculatoarele utilizatorilor. Programul poate fi folosit cât timp serverul este pornit și accesibil prin rețeaua locală sau prin internet.

Ce se întâmplă dacă se modifică din nou legea după ce am cumpărat programul?

Actualizarea programului conform modificărilor legislative este prevăzută în Acordul de licență și se face cu titlu gratuit. S-a optat pentru actualizarea gratuită și lipsa perceperii unei taxe periodice pentru actualizări deoarece intervalele la care se modifică legea sunt relativ mari, iar modificările aduse de cele mai multe ori au un impact minor asupra funcționalităților implementate în program.

De ce la instalare apare mesajul "Error launching installer"?

Această eroare apare atunci când fișierul de instalare se află într-un folder care conține diacritice, de ex. Descărcări. Pentru a putea instala programul, fișierul poate fi mutat pe Desktop sau în alt folder fără diacritice și apoi se va relua procesul de instalare.

Ce este de făcut când la pornirea programului apare un mesaj de forma "A network-related or instance-specific error occurred while establishing a connection to SQL Server. The server was not found or was not accessible."?

În funcție de felul în care este folosit programul, trebuiesc verificate diferite aspecte. Dacă programul se află pe același calculator cu baza de date, atunci cel mai probabil serviciul corespunzător bazei de date nu a pornit. Acest lucru se poate verifica prin accesarea meniului Services (tasta Windows + R apoi se tastează services.msc și Enter), se derulează până la SQL Server(IFMANAGER) și click dreapta, după care click Start. Dacă programul se află pe alt calculator, atunci se face verificarea de mai înainte și după aceea se verifică dacă există conectivitate între cele două calculatoare și dacă este făcut corect forwardingul în router.

01.09.2018
Lansarea IFManager 6.1.1

22.04.2018
Lansarea IFManager 6.1